Snopet!

Besöket på MVC gick bra idag, ska bara tillbaka imorgon och lämna prov på något som såg skumt ut. Järnvärdet var perfekt, så jag kan fortfarande inte skylla tröttheten på det (fast jag vet ju varför jag är trött ;) )  Enligt tillväxtkurvan så låg jag en bra bit över medel, men BM sa att det är bättre att de växer som de ska istället för motsatsen. Fick ju höra hjärtfrekvensen idag också, jisses vad det pickade det där lilla hjärtat, men det är ju bara för komiskt - hjärtfrekvensen hamnade på precis 140! Snopet :) Då har man inget att spekulera om där - men jag tror som Therese, Anna och Mia (som kommenterade förra inlägget) att det bara är en skröna.

Apropå skrönor så finns det en hel del man kan kolla om man vill spekulera om ifall det är en pojke eller flicka, se HÄR.



Kommentarer
Malin Hejdenberg

mysigt att höra hjärtljud!! Nu står "ditt" bröd i ugnen i barlingbo :) Kramis!

2011-09-06 @ 18:39:48
Sara

Jaa, så himla mysigt! Det blir mer och mer verkligt och det är bara såå underbart! :) Jaha vad roligt, hoppas det smakar bra! :) Ett tips är att använd potatissticka för att se om den är klar i mitten! Kram på di

2011-09-06 @ 18:49:03
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Clara

2011-09-06 @ 19:21:47
URL: http://cklaris.blogg.se/
Clara

Vad var det som var skumt? Skönt att allt såg bra ut annars!

2011-09-06 @ 19:22:49
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0