Smultronstället

I eftermiddags/kvälls var vi i Grynge och badade (inte jag dock), fikade, mysade och paparazzin i mig fick komma fram. Jag njöt varje sekund. Att ta vara på såhär fina kvällar är guld värt.



  



  



  



Ljuv kväll på ett ljuvt ställe.
Här har man i princip växt upp under sommartid, på den här stranden. Sovit över i boden (säger inte vilken) i all enkelhet, utan el och utan rinnande vatten. Det ger TOTAL frid i sinnet, när man bor över här så lever man verkligen i nuet. Det är sandstrand och stenstrand, bryggor och spigg, långgrunt och djupt, vilda blommor och rosbuskar, öppet och samtidigt tät skog. Det är smultronstället på ön!

Och vet du, maken har varit hemma och målat ikväll. Fasen vad han är duktig!
Jag måste skämma bort honom på något sätt och jag vet inte riktigt hur.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0