6 mån gammal

Hjärtat har hunnit bli 6 månader nu
 
Hon är den mysigaste och busigaste lilla tjejen som finns <3
(Bilden har faster tagit, den är lite äldre men hon är så söt så den fick det bli ändå)
 
Så hon har fått en egen "motorcykel" (gåstol) att glida runt i här hemma. Än så länge går det inte undan och det är jag rätt glad för ;) Framöver lär det bli andra bullar.
 
Två små, små tänder. Energisk som få. Lättroad och skrattar så härligt.
Häromdagen tyckte vi hon sa "mamma", men man kanske hör vad man vill höra :) Däremot är hon duktig på att säga "dada", "baba" och "dlä".
 
Det kändes som att hon kom för någon månad sedan, och då bara låg och sov som ett litet knyte...och nu så är hon en liten människa full av energi och glädje. Det går så fort framåt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0