Härlig helg

Här har jag haft en härlig helg.

Dotterns första tand dök upp
Dessutom är hon nu pigg och glad igen efter en veckas förkyldning

Härlig myskväll med mamma, syster och kusin i B-bo med djupa samtalsämnen och massa gott i fredagskväll.

Härlig lördag med en fin vän även om jag vara dödstrött när vi gick på stan :) Dock förtfarande bitter över att jag inte fick någon inbjudan till jobbets 40-års jubileum.

Idag ett RENT hem, dammråttorna har haft släktkalas efter släktkalas här - jag säger bara -"no more". Imorgon ska fönstren få sig en omgång också, sen så är jag helt nöjd.

Första jordgubben skördad i trädgårdslandet.

Haft grannarna över på mysig grillkväll ikväll, nu ska maken och jag stanna uppe lite för länge trots att det är söndag - för han har SEMESTER!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0