Sova?

Kan inte sova...what to do?! Det är så jobbigt, speciellt imorgon när man ska gå upp eller fram emot eftermiddagen då ögonen lär gå i kors av trötthet.

Men vet ni - imorgon ska vi till MVC och få lyssna till pluttens hjärtljud, så kul! Så nu har jag läst en massa om det - skrockfulla menar på att flickfoster har en hjärtfrekvens på över 140 medan pojkfoster har under 140. Kan det va så? :) Det blir verkligen spännande att höra imorgon vad frekvensen ligger på.

Men först behöver jag sova... Har kollat igenom alla nyhetssajter, Facebook, bloglovin, mm och kommer nu inte på något mer att uppdatera mig om. Är helt klarvaken så det är ingen ide att ens försöka somna. Funderar på att gå ner och fixa något ätbart. Har färska champinjoner som i stekpannan med grädde och kryddor skulle bli den perfekta nattmackan, hm...

Det får det bli, sov gott alla ni som kan sova! :)


Kommentarer
Therese

Jag läste också allt om hur man skulle kunna se om det var en kille eller tjej. Men det där med hjärtljudet stämde inte för oss. Hade alltid under 140.

2011-09-06 @ 07:01:31
URL: http://rippo.blogg.se/
Anna

Jag håller med Therese att det är nog en skröna. Har aldrig haft över 140 och jag vet att det är en tjej... så det är nog bara att vänta och se....

2011-09-06 @ 09:53:20
Mia

Vår lilla kille hade över 140, så det kanske är tvärtom? =)

2011-09-06 @ 12:53:33
Sara

Jaha, ja med tanke på vad ni skriver så kan man tro att det är tvärtom! :)



Nej jag får göra som du Anna skriver, vänta och se! :)

2011-09-06 @ 18:44:17
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0