Vattenful

Efter en timme i badkaret så ser jag värre ut än ett russin! Jag tar uttrycket vattenful till en ny dimension. Men vad skönt det var! Jag har inte velat bada sedan de där hemska nätterna som slöt så bra, du vet. Natten innan vi åkte in badade jag två gånger och andra gången sov jag ett par timmar i badet. Det var så avslappnande, hade kunnat somna där ikväll igen!

Idag har varit en rätt lugn och skön dag med långpromenad, 33-årskalas med en massa gofika och ett besök hos mina föräldrar - en kortis innan dottern blev FÖR grinig. Det är inte alltid så lätt att tajma, det där. Ibland efter en dag med mycket intryck märker man att hon tidigt blir övertrött, medan hon andra dagar kan vara hur go och glad som helst tills att hon somnar för natten. Det är svårt att avgöra vart gränsen går när man själv tycker dagen varit lugn. Men, men - man lär sig mer och mer för varje dag som går...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0