Underbar helg i Gbg

I onsdagskväll åkte vi till Gbg och kom hem inatt och vilken helg vi har haft!
UNDERBAR är ordet.

Den här gången fick vi flera dagar att bara umgås och ha det bra med makens familj. Vi har umgåtts, ätit gott och haft det bra, hunnit med lite shopping och fick njuta av fint väder i söndags. Det har varit så mysigt! Dottern har varit så glad trots att det varit så mycket nytt och så många intryck att ta in och smälta, förutom en kväll då hon var för trött för att sova och för trött för att äta trots hunger. Nu har dottern även fått träffa hela släkten på den sidan, alla utom en, och hon var hur nöjd som helst :) Även ett par vänner har hon fått träffa. Hon har åkt båt och buss för första gången och skönhetssalong (men inte för sin skull). Inte illa minsann! Ikea fick hon dock inte följa med på, någon måtta får det vara på äventyren! ;) Jag och maken fick sovmorgon till nio (förutom matning då) tack vare snälla svärmor och svärfar - såhär utvilad har jag inte varit sedan innan dottern kom.

Men som alltid går ju tiden så förbaskat fort, men snart kommer familjen hit - det gillar vi skarpt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0