Tiden springer iväg

Jisses vad tiden springer iväg...

Helgen var bra, kosläppet var vi på men en frusen och hungrig dotter gjorde att jag missade korna. Lite typiskt men det var trevligt fram tills dess iallafall. Det där med tajming är inget man rår på nuförtiden - det blir vad det blir. Vi var på "flyttgröt"-kalas med grillning och hade det trevligt. Vi hade trevligt fikabesök här och lillhjärtat fick en fin present. Promenerade i det fina vädret, åt glass. Tänkte på att sommaren snart är här. Vi shoppade och lunchade på stan. Fixade i trädgården, målade lite och fixade nästan klart stengången på framsidan där allt grus ska bort och ersättas med kantsten och jord. I måndags var jag och dottern på fika med andra mammor och bebisar och på eftermiddagen kom en fin vän över på fika. Igår var en skön dag, förberedde inför helgens äventyr men hann också med att vara i trädgården. Så kom min fina syster över på en fika också!





Vi myser, nu är hon måttligt road så det får bli en sångstund här i vardagsrummet - då skiner hon upp som en solstråle!



Kommentarer
Anand

Fina bilder, Olivia får snart ta och komma ut till HallaWood och hälsa på med mor och far.

2012-05-20 @ 00:14:24
Sara

Tack! Hon är så glad över sin fina nalle :) Det gör vi så gärna! :) Kram på dig

2012-05-20 @ 00:21:29
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0