Små framsteg

Jag blir sådär löjligt stolt och glad för minsta lilla framsteg som dottern gör.

Första leendet, första skrattet, första jollret, första gången hon lyfte huvudet själv, första gången hon var stabil nog i benen att stå i famnen (med hjälp förstås), första gången hon greppade en leksak, första gången hon fick smaka gröt och lyckades svälja, första vändningen och därefter första varvet.. osv. Små saker som för mig betyder så mycket!

Nu dröjer det nog inte länge tills hon kan sitta, alldeles själv.



Kommentarer
Therese

Hihi, jag känner igen mig... Det ska verkligen inte mycket för att man ska känna sig stolt som tusan :)

2012-05-30 @ 22:19:00
URL: http://rippo.blogg.se/
Sara

Nej det skall det verkligen inte, härlig att vara en stolt mamma! :) kram

2012-05-31 @ 10:26:47
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0