Min nya bästa vän

Idag fick jag en ny bästa vän.


Vi hittade varandra med en gång, fick kontakt direkt - det sa bara klick. Sådär som i sagorna.


Han förstår mig precis, gör exakt det jag vill och lyder minsta lilla vink.


Han är dessutom snygg och välbyggd. Väldigt stark och robust. Står stadigt på denna jord, om man säger så.


Han bara ÄLSKAR köksarbete, är som klippt och skuren för det. Det är så macho....eller det måste ju vara kvicho (kvinnliga motsvarigheten till macho? Jag bestämmer att det är så, iallafall i min blogg från och med nu), fast så mycket kvicho att det blir macho. Ungefär som min man, som kan svischa ihop en god Flygande Jakob lika bra som att svicha ihop en altan. Kvicho - macho. Men det var en liten parentes bara.


Hur som helst, han heter Hercules, min bästa vän.
Imorgon ska vi hänga hela dagen och göra en massa skoj i köket.


Närmare bestämt bröd.


Dessvärre fick jag betala för att få honom som vän, men det var kampanjpris och så fick jag en köttkvarn på köpet. Även en receptbok som jag inte hade räknat med så det blev en trevlig överraskning, riktigt bra överraskning när jag såg vad den handlade för recept - kolla bilden nedan, visst känns boken heeeelt rätt för mig? Det känns som om OBH Nordica verkligen känner mig.



Kommentarer
clara

Önskar er många långa fina stunder tillsammans! ;-)

2012-05-29 @ 09:28:57
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara

Tack, det känner jag på mig att det kommer bli ;) Kramar

2012-05-29 @ 22:44:40
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0