Loppis imorgon

Ojoj, har gått igenom alla våra jackor och hittat en massa småpengar som jag kan ha på loppis imorgon. Ska inte gå, jag ska sälja (kom till Bohusgatan!). Hela veckan skulle jag ha rensat ut till loppisen men det har ju varit så fint väder så det har gått sådär :) Nåja, fått bort en del iallafall. Hoppas bara man blir av med det, vill ju inte ha hem det igen. Det man inte blir av med får hamna hos Röda korset istället.

Annars har det varit en skön dag! I förmiddags tittade mamma in på en kopp kaffe, sen efter lunchen blev det en trevlig promenad och fika med en av mammorna jag lärt känna och hennes superglade son. I eftermiddags har det varit lite trädgårdspyssel och en vän och hennes dotter kom förbi lite kort också.

Det är så härligt att det är fredag! Fredagskvällar är den bästa stunden på hela veckan. Fast jag ser fram emot morgondagen när vi ska bjuda över vänner på grillat, ska bli så kul.

Nu kallar sängen på mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0