Jädra bra dag alltså

Den här dagen blev jädra bra alltså, som att hen ovanför molnen ville kompensera för helgen liksom.

Vi är ett gäng mammor från två föräldragrupper som har en Facebook-grupp så att vi lätt kan mamma-snacka och planera fika/promenader/osv tillsammans. Idag efter tandvårdsinformationen hade vi bestämt oss för att gå ut och äta. Det gjorde vi och hade riktigt trevligt (förutom dotterns humör, hon väljer sina tillfällen noga) och satt länge och pratade om allt. Sen blev det lite shopping på stan. Tänkte hitta något till mig men det slöt med att dottern fick två sommar-outfits av mig istället. Sen kom brorsan över på en fika och jisses vad dottern sken upp då, som en sol. Hon skrattade åt allt han gjorde. När han åkte fick jag ett samtal som slöt med att jag fått en ny BÄSTA vän (!) - mer om det i nästa inlägg. Ska natta dottern nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0