Härlig torsdag

Den här dagen har gått i ett. Klapp och klang i fm, hem för snabb lunch och sen iväg till en arbetskamrat (som fick barn tre veckor innan mig) för en promenad och gofika, sen hem och spontangrilla med våra goa grannar - härlig torsdag! :)

Nu sover lilla skruttan och roar sig i sömnen med att dra upp snuttisen över ansiktet så att jag tror att hon ska kvävas och därför går och drar ner den hela tiden. Maken och grannen roar sig nu med jätteplockepin som ska resultera i en byggställning. Jag roar mig med att gå igenom prylar till en loppis på lördag. Det är såå skönt att rensa, feng shui "all over the place"! Hoppas jag blir av med rubb och stubb. Och imorgon är det fredag och dessutom kommer lilla föräldrapenningen in på kontot, tjohoo! Alles gut.



Kommentarer
jenny p

Gud vilken härligt glänsande flint där på kortet! Jag älskar flint! Tack för i torsdags! kram

2012-05-28 @ 20:39:14
URL: http://brunheten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0