Fel ände

Vilken ände var det nu man skulle ha i munnen? Det är knepigt det där...



Hon sätter i nappen rätt i 8 av 10 fall, annars ser det ur såhär eller att hon har napphållarsnöret i munnen istället. Sötnosen! Det är mitt lilla hjärtegull de!

Men fel ände, det är även så hennes humör har varit idag. Större delen av dagen och kvällen har hon varit på dåligt humör och skrikigt (med paus för sångstunden och när hon sov under lunchen på stan). Hon måste få ont i halse, så som hon skriker! Magdroppar och magmassage har hon fått men det är inget som hjälpt idag. Kan hon ha växtvärk? Hon växer ju så det knakar.. Eller kan hon ha träningsvärk? Hon är bara still när hon sover och nu när det är läggdags. Har ingen aning. Man vill kolla upp minsta lilla grej, samtidigt som man inte vill vara FÖR nojjig. Det är svårt det där.

Men nu myser hon i min famn så allt skrik under dagen är redan glömt. Nu ska vi passa på att mysa lite i soffan framför Let's dance (känns som fredag idag) innan hon somnar, brukar ju sova annars vid den här tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0