Freeeedag

Fredag idag, så härligt!

Idag satte vädret stopp för några saker jag tänkt göra, bland annat tänkte jag bege mig till Tallunden på mammaträning men det lockar inte det minsta när det är kallt ute. Det får bli inomhusaktiviteter här hemma istället. Att-göra-listan har blivit så lång nu när det varit fint väder och man inte velat vara inne, så nu vore det ju väldigt skönt att få bort en del punkter från listan. Dessutom kan man ju alltid baka lite mer bröd och göra lite mer saft (gjorde rabarbersaft förra veckan som redan är på väg att ta slut).

Dottern sover nu. Hennes vaccination igår gick bra och hon grät inte så hysteriskt som förra gången. Efteråt har hon varit trött och gnällig och hon hade pyttelite feber inatt. Det verkar som om det är bättre idag, så det är skönt!

Nu väntar ett berg av strykning och för att det ska gå undan så får den här glada låten av Johnny Halladay gå på repeat tillsammans med några andra uppiggande låtar:



Souvenirs, souveniiiiiiiiiiiiiiiirs :)

Trevlig fredag på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0