Long time no see

Så blir det ibland..

Här har det varit hängigt som tusan, den där huvudvärken från förra inlägget dröjde sig kvar över helgen och övergick i måndags till en förkylning. Inte så kul när man har ett litet barn att ta hand om dygnet runt, men allt går ju om man vill. Men sen sist har vi ändå hunnit med promenader, fikabesök av min bror Johan, mysdag i B-bo hos mina föräldrar, bakat kakor, fotat fina vinterbilder, fikabesök av Therese och Eric med lilla söta Agnes, fått sålt en kyl/frys (tjohoo!) och jag har varit iväg och tagit bort fyra födelsemärken. Dessutom har jag blivit faster till lilla Natalie!

Idag var jag och pluttan nere på jobbet en sväng och hälsade på. Lillhjärtat sov, men hon måste ha gillat stället för hon skrek till lite när vi skulle gå därifrån :) Det var roligt att se alla igen och höra vad som händer på arbetsplatsen. Man är ju inte längre en del i vad som händer, det måste jag erkänna att jag saknar. Och folket förstås. Man lär så länge man lever och jag har lärt mig att jag är en jobbmänniska helt enkelt, inget hemmafru-material här inte.

Resten av dagen har gått åt till att städa och fixa, för just i skrivandets stund kommer la familia från Gbg till ön - äntligen! Det här kommer bli en mysig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0