Vårdag

Vilken ljuvlig dag det blev, flera plusgrader och strålande solsken. Perfekt promenadväder och ett nöjt lillhjärta. På det fågelkvitter och SEMLOR, livet är bra härligt alltså!

Lillhjärtat har som sagt varit så snäll idag (förutom att hon inte vill sova i sin säng just nu) så jag har hunnit med så mycket, känner mig nöjd och effektiv. Dessutom har min fina syster Johanna varit här på fika. Försökte få lillhjärtat att snacka med henne (för hon "snackar" så himla mycket nu) men hon sov mest. Social som få. Men vi hade trevligt ändå. Johanna hade med sig Morgan Allings bok och ett par PS-tidningar, så nu har jag spännande läsning framför mig.

Jag ser fram emot morgondagen, nu återstår bara frågan hur man får den där lilla sötnosen här bredvid att inse att det är natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0