Måndagkväll

Hej å hå, vilken dag.



Solen har varit framme hela dagen och lillhjärtat har tränat stämbanden för fullt. Magdroppar och magmassage, släng er i väggen - det är bärsele som gäller. Så har min dag sett ut, i princip. Gått runt, fram och tillbaka, upp och ner för trappan med henne i selen. Stannar man till så blir det ett himla liv så det är bara att fortsätta att röra sig, för man blir ju såå trött i huvudet av allt skrik. 

Kan inte fatta att det redan är måndag - vart tar dagarna vägen?! Idag hade jag tänkt baka nya muffins, för någon jäkel (läs jag :) ) har ju nästan ätit upp alla jag bakade förra veckan, men det blev inte så mycket med det. Inte några bröd heller, det får bli imorgon istället. Däremot har jag fått ordning på alla pärlor, kedjor och smyckesdelar som jag plockade fram igår under ett mindre rensningsrace på undervåningen. Jisses, vad atteraljer det var.

Helgen har varit lugn, vi har fått undan en massa "måsten" och det känns riktigt bra. Annars var mamma och pappa hos oss på middag i lördagskväll och i fredags var vi hos Erica och Johan. Med andra ord en skön och lugn helg! Den här veckan kommer att bjuda på lite av varje :) Men nu står glass med bärsås och dopplanering på schemat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0