Trött o retsam bebis

Inatt sov jag riktigt pissigt så jag är så trött, så trött. Vore det inte för vårvädret utomhus hade humöret också varit lika pissigt. Nu går jag omkring med lillhjärtat i min famn och mobilbloggar...lillhjärtatblev trött efter promenad till affären, men det går bara att sova i min famn tydligen. När jag lägger ner henne så vaknar hon på en gång och blir grinig...trött och retsam liten plutt.

I förmiddags var jag hos tandläkaren. Hade oroat mig för detta besök så länge eftersom jag småäter konstant. Jag är hungrig hela tiden, även om jag äter mig proppmätt så går det inte lång tid innan jag behöver äta igen. Det är som en måltid som aldrig tar slut, så gångjärnen i skafferiet är nästintill utslitna :) Hur som helst såg allt bra ut, vilken lättnad! Nu kan man andas ut (och fluxa gapet) i något år till innan det är dags för koll igen.

Apropå att småäta så hade jag köpt semlor att fika på till mamma och mig ifall hon hann komma förbi efter lunch, men så blev det dessvärre inte så nu har jag två semlor att kalasa på. Maken är ju inte så förtjust i semlor då han inte äter mandelmassa. Otur för mig! ;)

Fast jag borde dammsuga...Ikväll kommer Mia och Stefan på fika, äntligen! Det ska bli så roligt att träffa dem - och de får se lillhjärtat för första gången.

Men den där dammsugningen...det hade inte varit helt fel att ha tre armar, eller en självgående dammsugare. Alternativ två hade nog varit bäst...inte riktigt lika uppseendeväckande.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0