Myskväll

Här har vi haft en myskväll. Vi har ätit och druckit gott och sedan myst i soffan framför en rolig film och ätit favoritglassen. Fick faktiskt tio vackra, röda rosor av mitt stora hjärta...och mitt lilla hjärta gav mig en fylld blöja. Man tackar! ;)

Annars måste jag faktiskt erkänna att jag tycker att den här dagen är lite överreklamerad...visst? Man ska ta vara på kärleken till sina nära och kära alla dagar. Jag älskar min man lika mycket idag som jag gjorde igår! Även fast jag fick fina blommor av honom idag ;) Och apropå allt köpande, sånt kan man vara utan. Det viktiga är att man tar sig tid för varandra och umgås. Dessutom finns de så många som sitter ensamma och blir extra mycket påminda om det just en sån här dag.

Nåja, nu blir det blöjbyte och läggdags. Imorgon väntar ett möte med ortopeden för lillhjärtats del, tur att hon är lyckligt ovetande om detta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0