Ingen shopping här inte

Idag har jag och lillhjärtat haft fikabesök av Ida, Frida och Malin med bebisar, himla trevligt! Råkade dock brassa på kaminen lite för hårt kände jag, det var Thailandsvärme i vardagsrummet - vilket i och för sig inte är helt fel en regnig och ruskig dag som denna. Lillhjärtat har sovit som en stock sedan dess, det är jobbigt att jollra ikapp ;)

Nu på eftermiddagen var tanken att jag skulle ner på stan och SHOPPA! Min garderob behöver uppdateras med vårkläder, för det mesta i garderoben sitter långt ifrån snyggt - om det ens går på! Men regn och rusk satte stopp för det. Hoppas på finare väder imorgon så man kan gå ner en sväng, annars får det bli nätshopping, man kan ju inte gå omkring i gravidbyxor i all evighet! Det är lite deprimerande faktiskt, har så mycket kläder jag ännu inte kommer i och då är jag ändå bara tre kilo över vad jag vägde innan graviditeten - men det känns som om de där kilona sitter på heeeelt fel ställe. Eller så är det tre väldigt fluffiga kilon. 

Well, well...istället så får det bli soffmys en stund, spelade in Project Runaway igår. Så nu lite kaffe och bästa serien innan jag ska fixa något gott i köket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0