Första skrattet

Idag skrattade lillhjärtat för första gången!

Hon var tokglad när jag badade henne, hon log och jollrade, sprattlade så jag blev nästan lika blöt som henne. Sen när jag hade torkat hennes hår, stod det rätt upp och då såg hon ut som en liten rumpnisse så jag kunde inte hålla mig för skratt - och då skrattade hon också! Det var det gulligaste lilla skrattet jag någonsin hört, så ljuvligt. Hjärtat smälter verkligen.. <3
Nu försöker man bara få henne att skratta igen, vill ju höra det igen.

Firade detta med en semla till lunch. Man ska ju äta varierat sägs det, så man inte får skörbjugg ;) Snart ska vi göra oss iordning för första föräldragrupp-träffen och efter det blir det vägning och mätning. Ska bli kul att se hur mycket hon har växt. Ikväll blir det ett dubbelkalas, det ser jag fram emot, riktigt trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0