Tisdagkvällens att-göra-lista

Tisdagkväll och jag har sån energi! Detta måste jag utnyttja på bästa sätt, har en lagom lång att-göra-lista med både roliga saker och "måsten" att bocka av.

(Man måste ju däremot börja lite lugnt och det gör man med en portion mamma-sushi, supergott!)


Strax ska jag rasta mina überknallrosa tillsammans med fina Tanja, ska bli skönt med en promenad. Sen får burret sig lite färg, förhoppningsvis ljusbrunt om inte förpackningen ljuger - det HAR hänt förr. Det är förresten axel-kort nu:


Telefonsamtal skall ringas, kläder skall klickas hem, "maskin-parken" i tvättstugan ska bytas ut (och kanske till och med invigas?) och en massa tråkiga och halvtråkiga hushållssysslor måste uträttas. 

Så det är bara att sätta igång!



Kommentarer
Therese

Det är inte normalt att ha sån energi när man är gravid!! ;o).

2011-09-20 @ 22:08:15
URL: http://rippo.blogg.se/
Sara

Haha, nej det är inte ofta man känner så, så man får ta tillfället i akt :D

2011-09-21 @ 08:55:17
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0