Totalt beroende

Nu har det hänt igen.
Beroendet har slagit till, jag är totalt fast.
Försökte hålla emot och ignorera detta men vid ett svagt tillfälle hände det bara. Skulle bara testa en gång, men det var en gång för mycket. Nu är man djupt nere i träsket, av något som är så otroligt beroendeframkallande...

Wordfeud!

Försökte ignorera denna app och allas snack om hur kul det var, men så i söndags skulle jag bara testa en gång. Bara en, enda gång. Nu bjuder jag in folk hej vilt och har hur många matcher som helst. Ett tips, ladda inte ner appen ifall du inte vill bli fast! :) Eller förresten, gör det och skriv ditt alias i kommentar-fältet så kan jag bjuda in till en match! ;D

Det är något speciellt med sådana här simpla spel, det är så roligt och jag kan bara inte motstå sånt utan blir så beroende. Det hände med Farmville på Facebook och för att inte tala om de spel som finns på king.com. Inte bra alltså...men bara så du vet, wordfeud är så sjukt kul!



Kommentarer
Therese

Jag har precis börjat testa wordfeud. Rippo08 är mitt användarnamn om du vill ha en enkel match ;)

2011-09-20 @ 08:33:09
URL: http://rippo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0