Klippa och färga burret

Nu är det dags för lite förändring! 
Jag börjar bli trött på burret, det känns tråkigt och bara sommarblekt. 

Imorgon blir det klippning. Har ingen aning om vad jag vill ha, bara en förändring, något nytt och fräscht. Jag trivs i långt hår men som sagt, lite förändring behövs nu. Maken undrade om det kommer bli "Gi Jane"-kort och nej, så kommer det verkligen inte bli :) 

Nu när jag ändå är inne i förändringstänket så kanske man ska passa på att färga också? Har ju faktiskt kvar en färgning hemma som jag inte använde i våras...hm, ja det får bli en ny nyans imorgon också! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0