Vill soooova

Ahhhh, vad jag hatar att inte kunna somna i tid. Gick och la mig tidigt, kl 22, men har ännu inte fått någon ro i kroppen. Det är så irriterande. Dagtid är jag verkligen hur trött som helst.. Varannan natt sover jag bra och varannan går det bara inte. Det gör inte saken bättre att maken ligger brevid och sover hur djupt som helst...eller att jag har tokmycket "krypningar" i benen. Suck!!

Jag brukar se olika serier på mobilen när jag inte kan sova och nu har jag börjat kolla på Landet brunsås på svtplay, det är faktiskt riktigt intressant! Får bli ett par avsnitt av det nu... Hoppas ni sover bättre än mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0