Vi har elskat...

...ikväll och vad härligt det var! ;)

Nej, men som husägare måste man ju göra sådana otroligt spännande saker då och då (och nu snackar vi el - för den som är dålig på stavning, inte myspys under täcket). Förut hade vi Enkla Elbolagets klimatkloka el, men nu har vi bytt till Telinet Energi och får se vad dem går för. Jag kommer sakna den fiffiga appen som Enkla elbolaget har, men istället så fick vi ett avtal som 18 öre billigare per kWh. Inte så illa pinkat! För det blir ju en del kilowattimmar per år...

Hur som helst så ger jag TUMMEN UPP för elskling.se, för det är så otroligt smidigt. Det är inte första och definitivt inte sista gången vi använder den tjänsten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0