Ansiktmask och färdigmålat sovrum

Torsdagskväll ikväll - vart tar tiden vägen?! Det går så fort, hinner inte med i svängarna. Jag är kvar på måndag/tisdag fortfarande så den här veckan blev riktigt kort. Det är inte helt fel! :)

Sitter här i soffan och myser med te, avokado (gott, gott, gott) och kaminen är tänd. Dessutom har jag lite torsdags-SPA här i soffan med ansiktsmask och hårinpackning. Maken ser lite rädd ut när han ser på mig - who can blame him! ;)



Men vet ni vad? Nu är sovrummet färdigmålat. Nu återstår det bara några latexfogar sedan kan man flytta in igen. Fast det får bli på lördag, imorgon är tanken att det blir en sväng på after worken och efter after worken ska vi inte lyfta ett finger..vi tänkte se en film och bara softa lite - är det fredag så är det. Jag stod för filmvalet och det blir "Water for Elephant". Har hört mycket bra om den så den ser jag fram emot att se.

Nej nu är det dags att tvätta av sig masken och inpackningen!

(Nu är jag förresten i vecka 30, lägger upp magbild imorrn. Om magen får plats på bild..;) )



Kommentarer
Erica

Gud va ni håller igång hela tiden, att ni orkar ;-) Här går man och lägger sig när barnen somnat. Hoppas rummet blev bra :-)

2011-10-14 @ 08:08:28
Sara

Vi passar på medans vi kan, sen tror jag vi kommer ha det som ni :) Ja det blev riktigt bra, ni får komma över i helgen och kika :) Kraaam

2011-10-14 @ 21:23:34
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0