Torsdagsstädning och bakning

Här har vi varit produktiva ikväll må du tro och dessutom hunnit med lite film (och maken sitt nya tv-spel). Hela huset är städat och förutom att det luktar så där rent som det gör när man städat, luktar det också nybakat för jag har bakat äppelmuffins och två äppelpajer. På egna äpplen dessutom ;) Så nu till helgen kan man njuta av ett rent & fint hem OCH go'fika, derru. Nej men det är så skönt att ha städningen klar när man kommer hem efter jobbet imorgon (ska iofs inte vara hemma, men ändå) och när man vaknar upp på lördag. Det är en bra inledning på helgen! (Dessutom är det ju så svårt att slappna av om det är stökigt och man vet att man borde städa..)

Idag gick jag förresten in i vecka 32+0. Det närmar sig! ;)



Kommentarer
Therese

Jisses, att du orkar! Just nu ska du ska bara ligga på soffan och äta praliner och peka med hela handen på det Henke ska göra :o).

2011-10-27 @ 23:28:34
URL: http://rippo.blogg.se/
Sara

Ibland så :) Fast det där med pralinerna låter MYCKET bättre ;)

2011-10-30 @ 11:58:37
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0