Testat Morroccanoil

Har testat Morroccan oil i drygt en vecka nu och kan inte annat än att VARMT rekommendera det. Jag skrev här att det måste vara ett tecken från ovan och det tror jag fortfarande, för jäklar vilket under det gör för håret! Det blir lätt att reda ut, känns friskare i topparna och gör att hela håret blir barnsligt lent och glänser - och doftar gott. Love it! 


Om man tycker det är lite för dyrt så kan jag tipsa om ett annat serum, från Goldwell. Det är lite mer syntetisk känsla än morrocanoil, ger inte riktigt lika mycket glans och har ingen direkt doft men funkar rätt bra ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0