Nymålat sovrum

För ett par veckor sedan målade vi om vårt sovrum.

Vi hade en mörkt grön nyans innan, riktigt behaglig och fin mot vita detaljer men så pass mörk att vi nu efter ett par år redan tröttnat på den. Såhär såg det ut innan ommålningen:


 

Efter blev det en ljusare färg bland annat för att få fram volymen som vi faktiskt har i sovrummet:


Just nu är det lite kalt, jag vet - det saknas PIFF! Ska sätta upp tavelhyllor, tavlor/foton, läggas på några dukar och införskaffas en ljuskandelaber, nya kuddar och ny matta. Dessutom är jag på jakt efter två korta stegar som ska ersätta klädstolarna, någon som har två små trästegar liggandes i förrådet? Eller en stor man kan såga isär? Hör av dig isåfall! Kan se ut hur som, ska ändå måla dem vita :)
Och vet du, där byrån står ska spjälsängen stå sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0