Junta

Ikväll har jag varit på första junta-träffen och det var en riktigt bra kväll! Supergod mat, härligt sällskap, mycket snack och så pyssel förstås. Ikväll gjorde vi höstkransar att hänga på dörren. På nästa träff i dec blir det julgodis för hela slanten.

Junta förknippar man ofta med broderi och kafferep - en riktig syjunta med andra ord, men inte här inte. Vi har storslagna planer. Det kommer bli allt från smyckestillverkning till scrapping, konstutställningar till teater, chockladprovning till drejning, brödbak till bokcirkel. Det ska bli så himla roligt! Dessutom ska vi spara en slant varje gång till en resa.

Det bästa är ju egentligen att man faktiskt ses och umgås, att det verkligen blir av, så att man inte ska bestämma något och att det råkar det rinna ut i sanden.. Här blir det en gång i månaden och då är alla inställda på det och kan planera i förväg... Sen att det är middag, fika och att man gör något roligt och nytt varje gång är ju bara en bonus! Riktigt roligt, är så glad över detta :)

Nu måste jag sova, imorgon är en ny dag på jobbet och på kvällen är det ju Livingroom på Wisby Hotell - det får man inte missa! ;)



Kommentarer
Erica

Vad är det för grupp? Låter mys :-)

2011-11-02 @ 09:29:20
Sara

Vi är en grupp om fyra personer än så länge, ja det är det verkligen! :)

2011-11-03 @ 09:21:59
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0