Gripsholm-kuddar

Vi köpte tre Gripsholm-kuddar häromdagen. Jag gillar det märket, de har verkligen fina kuddar, bäddset, badlakan mm -skulle vilja inreda hela hemmet med alla deras textilier!

MEN...det känns inte rätt :( Kolla bilden, inte passar kuddarna ihop? Nu ligger de ju inte så, men så att man ska kunna se lite tydligare.. (Inte världens bästa bild heller, men det är bara för att jag bloggar direkt fr mobilen). Nu funderar jag på att byta så man bara har två kuddar och som är likadana, den varianten längst till vänster. Det känns som om det blir bättre...tror jag. Det jobbiga är bara att man märker det först när man bytt och får testa hemma. :) Nåja, det ska nog hinnas med det också under dagen!



Kommentarer
Clara

Visst är det fina saker men som sagt kanske lite rörigt... Älskar överdraget till sängen!!

2011-11-12 @ 14:57:50
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara

Ja precis, rörigt var ordet - de passade verkligen inte ihop. Det fick bli två likadana kuddar istället :) Jag med - det är faktiskt från Hemtex! Mkt billigare än om man köper "originalet" från GANT ;) Kram på di

2011-11-12 @ 18:15:29
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0