Egna armband

Helgen har varit skön, innehållandes allt från glöggmys till baljbad. En del smycken har det blivit också :)

Dessutom fortsätter vi piffandet här hemma. Gungstolen som maken renoverade upp för några veckor sedan står så fint och nya mattan är på plats i tv-rummet uppe och tavellisten sitter fint på väggen i sovrummet. I övermorgon får jag hjälp av syster yster att fixa fina bilder att ha i tavlorna ;) I helgen var vi på mindre lyckad jakt efter nya blommor till vardagsrummet - de vi har nu är garderobsblommor i två fönster och de har vuxit sig för stora, i de andra fönstren står orkidéer som vi istället ska plantera ihop, när vi hittar tillräckligt stora krukor (som vi inte heller gjorde :( ) Högtalarna till vardagsrummet har ännu inte kommit...borde komma i veckan. Och rensningen pågår ännu för fullt, det är sån ordning och reda nu och upp-piffning här och där, känns för jädra bra!

Idag var det back in business igen efter helgen, den sprang förbi. Sista yoga-passet var det också och maken var med. Gud vad kul det var!! Att karlarna inte kunnat få vara med hela tiden? ;) Men maken var oväntat duktig, genomförde solhälsning med plankan och allt. Han är inte så ovig som han tror och han tyckte det tog bra. Det är ju det jag säger - alla tror att yoga är flumflum men testa några gånger bara, så ska du se! Jag saknar det redan...

Ikväll har jag gjort armband till julmarknaden som jag ska delta på i helgen (dock inte så bra bild). Saknar några smyckesdelar som jag fick beställa igår, hoppas de hinner komma innan helgen bara..

Har förresten inte nämnt min och Mias tjejkväll i onsdags, vi fikade och gjorde stan då Adelsgatan hade tjejkväll - sån rolig och mysig kväll! Fina Mia.. Vissa vänner känns det knappt att man inte träffat på ett tag, allt är bara som det varit, man har det bra i varandras sällskap och man vet precis vart man har varandra, det är sån vänskap man ska vara rädd om! Så snart är det dags igen ;)

Ojoj vad klockan är mycket, men går det att somna för det? Nää...och är det inte konstigt? Jag är ju så trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen... Funderar på att gå upp igen och göra några smycken till!



Kommentarer
Ewa Törnlöf

Vad du är duktig Sara, det är jättefina smycken. Ha det gott och hälsa mannen. Kramiz

2011-11-22 @ 11:27:34
Sara

Tack så mycket Ewa! Ha det så gott du med, mannen hälsar! Kramar

2011-11-22 @ 21:19:59
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Mia

<3 Fina, söta, underbara vännen! :)

2011-12-02 @ 23:45:44
URL: http://gotlandica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0