37 dagar kvar

Idag är det bara 37 dagar kvar tills den lille kommer (enligt beräkningarna och om allt går bra..) 37 dagar - det är ju snart! Det är nästan så att man inte förstår, inte kan ta in det. Det är lite overkligt... Jag drömmer så mycket om barn, amning och förlossningen nu, tror att min kropp och mitt undermedvetna börjar förbereda sig..och det är väl dags det för igår när jag var på koll på MVC så hade underverket fixerat sig med huvudet nedåt bäckenet. He's/she's ready for delivery! Det förklarar också de inte alltför trevliga strålningarna man känner neråt, hua hua. Apropå udda kroppspositioner så var det igår näst sista passet på gravidyogan, lite trist. Det har varit en av höjdpunkterna varje vecka, sen får det bli vanlig yoga först 3 månader EFTER förlossningen.. :( Nästa gång ska allas partner med för ett förlossningsförberedande pass. Då blir det mest teori är det sagt, men jag hoppas vi hinner med lite yoga också för det hade varit oslagbart att se maken i en solhälsning :D

Imorgon blir det fika med en av mina vänner som jag känt längst..det ser jag fram emot! Nu ska jag försöka få plats mellan alla katterna i sängen, natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0