Soliga halsningar

Vi har utan problem kommit fram till Kap Verde, Boa Vista narmare bestamt. Det ar inte svart att trivas har, inte alls. Solen skiner dagarna igenom, det ar mellan 25-28 grader, buffeerna har nastintill allt att erbjuda och drinkarna bestaller vi pa lopande band. Fast alkoholfria tar vi pa formiddagen - nagon ordning maste det ju va. Det gar ingen nod pa oss denna resa heller. Kladerna har nog redan krymt en storlek eller tva av forklarliga skal, sa det har blivit besok i gymmet. Annars har vi bara hangt vid poolen, jaccuzzin och stranden, gatt langa promenader pa den 7 km langa stranden, atit, last bocker och kollat pa kvallshower. Maken fick faktiskt ofrivilligt delta i ett framtradande haromkvallen - har bildbevis och allt. Ska lagga upp det nar tillfalle bjuds. Det var riktigt roligt att se! :) Vi ska boka resa till staden Sal Rei imorgon och jag ska overtala maken till att aka pa valutflykt. Det finns massor med aktiviteter pa hotellet som vi tankt testa ocksa. Mer om detta nar vi testat! Jag har brant naveln (inte sjutton kommer man ihag att smorja in naveln heller) och harbotten - for hur tokig skulle man inte se ut om man smorjde in den ocksa. Annars har vi varit flitiga med solfaktor 50, for kids, saklart. Men solen tar sa in i vassen. Det ar en svalkande vind har, som tur ar, hamnar man i la sa smalter man snabbare an kvickt. Nu skall vi ta oss en svalkande drink och se kvallens show, sen blir det nog en och annan drink till innan discot drar igang. So long, sa lange! Kram kram


Kommentarer
Clara

Men guuud va underbart det låter!!

2011-03-25 @ 07:47:44
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0