Arlanda sover

Har tagit rastlöshet till nya dimensioner - att tiden kan gå så långsamt här på Arlanda?! Har snart läst ut första boken, pausar nu med tuttifrutti till frukost. Maken har redan efter ett par timmar här hamnat i fel gäng, ofrivilligt fått en bästis som heter Lasse. Lasse med blåklockan. Han måste infinna sig på kåken i Luleå imorgon senast, annars blir han efterlyst. 4 år ska han avtjäna. Maken min skrattar lite nervöst. Men han är snäll mot människor, försöker iallafall, säger han. Lasse säger också att han knarkat hårt med Thorsten Flink, riktigt hårt. Helt fel gäng alltså!


Kommentarer
Johan

Henke får akta sig så inte Lasse gör han till sin bitch..

2011-03-21 @ 06:27:37
Johan

Henke får akta sig så inte Lasse gör han till sin bitch..

2011-03-21 @ 06:28:28
Sara

Han klarade sig denna gangen, men det var nara! :)

2011-03-24 @ 23:04:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0