Pizza och Romateatern

Nu har jag ätit sallad i flera dagar så nu var det dags för något riktigt flottigt och onyttigt, det satt fint de!

Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken, mat-koman är inte att leka med efter en pizza ;)

Ikväll blir inte mycket gjort för vi skall iväg på teater. Har köpt hem gelvax som jag är lite nyfiken på och ska plåga benen med men det blir en annan kväll det - synd, så synd (eller inte). Vi ska nämligen på Romateatern och se Trettondagsafton ikväll med jobbet, skall bli så mysigt.

 Jag gillar utomhusteater - det blir en helt annan upplevelse än om man sitter inomhus. Speciellt om det är en fin sommarkväll - då blir stämningen nästan lite magisk...så håll tummarna för att det inte blir regn nu! Det ser lite oroväckande ut när man blickar uppåt, får helt enkelt låta bli, det blir nog en fin kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0