I'm back!

I'm back! Saknat mig? ;)
Det ser jag att du gjort - eller kanske inte just du, men statistiken på hur många som besöker sidan visar att det är en hel bunt som gjort det :) Det är ju kul att folk fortfarande går in och läser bloggen trots att det inte stått något nytt här på så länge, mindre kul att det som sagt inte stått något för er som vill läsa, men nu blir det ändring på det! Nu är jag sugen att skriva igen - det går ju i vågor, de där. T.o.m. om man ens vill röra datorn när man kommer hem från jobbet, man sitter ju trots allt framför datorn 8 timmar per dag och det räcker gott och väl för att tillgodose mitt behov :) Dessutom surfar jag numera bara i mobilen, smidigt som tusan ju.

Man kan ju tro att det inte hänt så mycket sen sist eftersom det ekar här, men så är det inte!
Här hända allti graj diu! Vänt bare, så ska diu fa se.


Har ingen logisk förklaring till varför jag slänger in en bild på Sigge här, men han är ju söt iallafall. Dessutom har han varit borta och nu när vi letat efter honom så låg han hemma på uppfarten och tittade på oss när vi kom tillbaka - sötis!



Kommentarer
Clara

Kan det va så att någon varit extra snäll i år och kommer få en extra fin julklapp? ;) klart vi saknat dig på bloggen! Kramar!

2011-06-04 @ 22:32:58
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara

Haha, tidigare än så - slutet av juni ;) Det är i trädgården det händer grejer! ;) Naaaaw, sötis-Clara! Kramar

2011-06-05 @ 12:28:22
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Clara

Hahaha, vi får väl se vem som har rätt vännen! Du vet väll att jag är synsk! ;)

2011-06-13 @ 20:36:44
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0