Helgen som var i bilder

Vilken härlig helg det varit!

Det blev högsommar med en gång och det kunde inte ha tajmats bättre med både ledig torsdag och måndag. Nog för att jag trivs som bara den på jobbet men ändå - mer röda dagar till folket! ;) Dessutom hinner man så mycket. T.ex. trädgårdsarbete med både uppgrävning av två rabatter och en stengång, planering av rund rabatt (kom inte längre än planering för murblocken var slut :( ) och givetvis avkoppling och solning i trädgården

  

It looks like a mess!

SÅÅ mycket att fixa så vi drog iväg på 30-årsfest i B-bo för Mias Stefan


Det blev även ett par fikor (heter fika fikor i pluralis?) och grillkvällar med vänner och min fina familj, tog bara kort vid grillningen vid Fridhem dock

  


 Första doppen i svenskt vatten för vissa


Paprika-skörd hemma!! Det är i trädgården det händer ;)


Ett riktigt tecken på att det är sommar är att man kan äta ALLA mål mat utomhus - det är mys! Jag älskar sommaren, speciellt försommaren när alla blommor fortfarande blommar och allt är så grönt och fint. Nu hade det varit finfint om man kunde stanna tiden några veckor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0