Det växer

Vad det växer och växer....
...
..
.
i trädgårdslandet ;)

Just nu är jag mitt uppe i skördande av just trädgårdslandet - det blev en massa spenat och rädisor till kvällsmaten ikväll. Till efterrätten ikväll så blir det jordgubbar, fick ihop drygt en liter nu precis. 

Det blir gott med lite gammaldags vaniljglass till! 

Nu ska jag ut och ge ogräset allt vad det tål. Trädgårdskaoset på framsidan har jag överlåtit till maken och det är nog inte många dagar från stenläggning nu.

Sen blir det nog en promenad med de überknallrosa (blir lika chockad varje gång jag ser dem) easytone-skorna som jag fick av maken när jag fyllde år - det är ju en sån ljuvlig kväll ikväll så man vill ju inte vara inne.

Hur som helst, det blev ett kort inlägg och jag skyller det på vädret!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0