Strömlöst

Filmen avbröts av ett strömavbrott, sen kom strömmen tillbaka, försvann, kom tillbaka och nu försvann den igen. Får nog skippa den ikväll känns det som. Det var jäkla brutalt åskväder, satt mitt i huset med katten i knät - inte så att jag är åskrädd nej, inte jag inte, har bara respekt för det när det kommer så nära, säger vi ;)
Vi har tänt upp stearinljus här och var på undervåningen och sitter nu och myser, nu när det lugnat sig utanför. Katterna är helt slut och har slocknat, åskan tog på krafterna. Regnet smattrar på fönsterbräderna och blixten syns nu bara på håll, nu är det himla mysigt.
Egentligen borde man ha en el-fri kväll då och då... (så gott det går, allt kan man ju inte koppla ur) Dessutom vore det ju miljövänligt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0