Ljuv sommarkväll

Vilken ljuv sommarkväll det var ikväll...en sån där kväll man ska ta vara på. Efter att vi varit ute i Barlingbo hos mina fina föräldrar, var vi ute och gick en promenad här i vackra Visby. 

Hand i hand med den jag älskar, då och då omringad av en varm bris. Solen var precis på väg ner och bildade en vacker tavla på himmelen i rött, rosa, orange, gult, blått, lila och grått - så vackert och mysig. Sommarkvällar är verkligen underbara.

En sån vardaglig sak - inte något stort ögonblick, men ögonblick som ändå kommer finnas som ett mysigt minne i höst när regnet och kylan kommer. Lycka finns i små ting!



Ta vara på sommaren, den går så fort.
 Ta vara på de vardagliga ögonblicken, livet går så fort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0