Första sparken!!!

Wow, nu har jag känt den - den första lilla sparken i magen, vilken lycka!

Det är rätt mycket aktivitet i magen från vårt lilla underverk, men jag märker bara av det under kvällstid. När man sitter/ligger still i soffan eller sängen. Tydligen är h*n blyg för sin pappa, för maken har inte känt något än.

Det är verkligen häftigt, när man känner att det är något därinne. Det är lite overkligt såklart, men ändå så självklart. Det är konstigt hur snabbt man kommer in i en främmande situation, människan är verkligen anpassningsbar! Och nu vill jag bara ligga här still och känna varenda liten spark/vändning/uppercut/osv från vår bebbe! Jag är så nyfiken på vem som är därinne..vem är du lilla bebis?! :) Kan det inte bli 22 december snart så man får reda på det...


Kommentarer
Therese

Visst är det häftigt när man väl börjar känna sparkar!! Det blir lite mer verkligt att det är en bebis där inne. :o)

2011-08-01 @ 08:50:42
URL: http://rippo.blogg.se/
Sara

Ja verkligen, det är riktigt häftigt! :) Känns bra att man känner att det faktiskt rör sig därinne också!

2011-08-01 @ 15:03:03
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0