Roligare än så blev det inte

Här är det nästan så man får damma av menyerna, så längesedan var det man skrev något. Men nu så.

Jag har skrivit en stund nu. Låtit fingrarna flyga över tangentbordet i en rasande fast, rad på rad - direkt ur hjärtat. Jag gör ofta så, skriver och skriver och skriver. Öppnar mig totalt, ventilerar. Men det är aldrig något jag publicerar. Det ligger ett X antal utkast här i bloggen där jag skrivit av mig. Långa texter om innersta tankar, glada som sorgsna. Oftast om mig själv, oftast sorgsna - det är ju då man har behov av att skriva av sig. Ikväll har jag skrivit mycket...  

Roligare än så blev det inte, men efter regn kommer solsken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0