Jul och nyår

Hoppas du hade en god jul och ett gott nytt år!

Här var det verkligen en god jul och ett gott nytt år.
Till julhelgen flög vi över till makens underbara familj i Göteborg. Det var ju en kort helg så vi hade inte något planerat utom att umgås med makens familj och släkt - och det fick vi göra! Julafton firade vi i Kärra hos svärföräldrarna. Till och med tomten kom på besök, den sötaste tomten!



Juldagen firade vi i Sävedalen hos makens faster med familj på kalkonmiddag med hela släkten Wistrand. Det var verkligen roligt att träffa alla igen och vi fick även träffa makens kusins fästmö och barn för första gången.

Det var en riktigt bra jul - trots att jag var dunderförkyld. Ingen bra tajming. Sådär förkyld att man bara vill krypa ner under täcket och sova sig frisk. Men det gick ändå :)

Nyår firade vi hemma hos oss med goda vänner.
Trerätters, god dryck, trevligt sällskap, lek, singstar, skumpa, fyrverkerier sammanfattar kvällen rätt bra. Det blir inte några kort på de som var här eftersom jag inte frågat om de vill vara med på bild här på bloggen...så det får bli kort på annat istället
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0