Supergulliga kattungar...och ett rådjur

Ikväll var jag hos mina föräldrar och välkomnade deras små ulltussar som Inger och Louise kom med - tre supersöta små kattungar! Kolla bilderna - visst är de makalöst söta?


    

Det vore synd att säga att de var blyga - så fort de kom in började de gå på upptäcktsfärd runtom i huset. Inte så poppis för de tidigare två katterna men de kommer säkert överens framöver (som om de har något val!). Efter att ränna runt i huset så blev de såå trötta och sov som små stockar resten av kvällen. Ahh - mitt hjärta smälter!

Appropå något heeelt annat så var det ett rådjur på vägen här i stan när jag kom hem - vid tennisbanan här på Djuplunda. Som tur var på andra körfältet, men ändå. Nu får man vara försiktig för de dyker upp snabbt som attan! Fina, fina djur, men inte så smarta - den stod kvar och såg på bilen som kom i det körfältet. "Va, ska jag flytta på mig?" Som tur var va den föraren snabb på bromsen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0