Skön helg

Helgen var skön!
Har hunnit med både fredagsmys, allt hemmafix man alltid finns att fixa med och en massa nyttigheter. I lördagskväll hade vi familjen Hogenfält/Ahlgren här på middag och hade väldigt trevligt - klockan hann bli 03 innan vi skildes åt :) I söndags köpte vi med oss semlor och åkte till B-bo på fika. Och passade på att gosa med deras supergulliga kattungar, jag hade storpolo och Gullis (ja hon heter faktiskt så) bosatte sig i kragen, har bilder på mobilen så de får jag ladda upp någon dag - verkligen hur sött som helst. Jag har också börjat använda min crosstrainer igen och det känns gött i benen, var helt matt i fredags och lördags. Det är behändigt att ha det hemma - bara man tar sig i kragen och tränar!

Jag har också tillverkat mina första läderarmband, det måste jag också lägga upp bilder på. Dock så hade jag superlim överallt och vad hände? Tummen och pekfingret klistrades ihop, rackarns vad de satt. Måste ändå ge cred för att superlim är jäkligt bra - håller tokbra. Fick klippa och skära loss det :( Men armbanden blev snygga! Det är huvudsaken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0