Skakiga ben!

Vilken härlig dag det varit idag - ÄLSKAR när solen är framme och lyser upp vardagen! Nu är jag nyss hemkommen från träning - underbart skönt! Men jobbigt, mina ben skakar och jag fick nästan kramp - det är ett tecken på att jag borde träna liiite oftare :) jag skyller på att jag var lite för trött. Jag ska ta itu med träningen nu, börja mitt nya och lite mer sundare liv (som jag säger varje januari). Jag har märkt att det inte funkar i längden att vila sig i form, även om det är jäkligt skönt! ;) Dessutom så måste man ju träna med tanke på hur mycket godsaker man stoppar i sig. Sen är det ju krypavstånd till Form Visborg så där har man inga ursäkter för att stanna hemma. Ska bara komma på vad jag vill träna. Ska få till någon bra rutin - spika vissa dagar i veckan till träning. Har ju en ny kalender som är så inspirerande (det ska jag skriva om framöver, den är grym). Fast nu har jag ju en app också - får använda båda! Måste bara stretcha och tänja kroppen lite - så man kommer lite närmare nyårslöften. Har ju bara två löften i år så de måste jag hålla! :) Näää....Duschen nästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0