Läderarmband made by me

Såhär blev armbanden:


 
Det översta är gjort i svart skinnimitation, det mellersta i svart skinn. Den vänstra bilden är det mörkbrun och svart skinnimitation och den högra svart skinn. Har inte bestämt mig vad jag helst vill använda mig av..skinn håller bättre men skinnimitation är mjukare (och mkt billigare). Det syns egentligen ingen skillnad, man märker det på lukten och hårdheten.

Ska ännu sätta på någon berlock eller något på dem...tror jag - eller är det snyggare utan? Vad tycker du?



Kommentarer
Tessan

Va fin smycken du gör hela tiden!!

Utan berlock passar dom även till killar, men det är väldigt fint med en berlock vid låset. :o)

2011-02-01 @ 21:05:56
URL: http://rippo.blogg.se/
Sara

Tack Tessan! :D Ja det är ju sant, tack för tipset! Kram

2011-02-01 @ 21:55:13
URL: http://liteomsarablogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0